
Η αλήθεια είναι όμως ότι, όσο εντυπωσιακά κι αν είναι πολλά από αυτά, μόνο λίγα καταφέρνουν να ξεχωρίσουν πραγματικά και να λάβουν μία πραγματική θέση στη ρουτίνα μου.



Δεν υπάρχει τίποτα σημαντικότερο για εμένα το καλοκαίρι από το να μυρίζω ομορφα. Και μιας και το φιστίκι αποτελεί μία από τις πιο πρόσφατές μου αρωματικές εμμονές, δεν θα μπορούσε να μη μου αρέσει αυτό το νέο λανσάρισμα από τη Seventeen. Αγάπησα τόσο την κρέμα σώματος, όσο και το αντίστοιχο body mist, αλλά ξεχώρισα λίγο περισσότερο την πρώτη, καθώς προσφέρει μεγάλη διάρκεια, έντονη μυρωδιά αλλά και μία διακριτική λάμψη στο σώμα, καθώς περιέχει shimmer, το οποίο όμως μου θύμισε το εφέ της πέρλας και όχι του χοντρόκοκκου γκλίτερ. Μυρίζει κάτι πολύ δροσερό και άκρως καλοκαιρινό.
Advertisement – Continue Reading Below
Advertisement – Continue Reading Below



